Web TheFuselage.com

View Full Version : Adrift - Diskusjon (*Spoiler tråd*)

John_Locke
09-28-2005, 05:38 PM
Her kan dere diskuteres episode 2 av sesong 2.

árásarmaður
09-28-2005, 09:47 PM
Uttalingen hans høres mer australsk enn skotsk spør du meg.
Nå er like før de kringkaster hendingen i Statene.
Jeg får vel hente den ned senere om morgenen framfor å være oppe nå.
Det begynner å bli litt sent.. ;)

John_Locke
09-29-2005, 11:35 AM
Kjempegod episode....

Desmond er bare kul. Men denne episoden var Michael's og det var tøffe tak for han og Sawyer på flåten. Flashback'et var bra... Michael er glad i sønnen sin, han bare sliter med det å endelig være pappa'en til Walt og måtte lære han å kjenne. Episoden bød på mange spennende ting fra nede i Luka. Noen som såg haien ?

árásarmaður
09-29-2005, 04:02 PM
Ja.
Den hadde Dharmamerket på kroppen.

meeeeg
09-30-2005, 07:26 AM
er det bare meg, eller blir bare episodene bedre for hver gang ? :D

Gleder meg sykt mye til neste episode, fordi den promoen var utrolig bra !! :)

meeeeg
09-30-2005, 07:34 AM
Ja.
Den hadde Dharmamerket på kroppen.

Haien er sikkert en del av forsvarssystemet på øya... Locke trykteinn tallene på pc'en og så kom haien... Lurer på hva som hadde skjedd hvis klokka hadde gått ut.:confused:

John_Locke
10-02-2005, 07:44 PM
Med andre ord...Locke slo av sikkerhets-systemet...men er haien en del av dette ?
Og hvordan forklare vi d... ? Michael skjøt jo haien da den kom etter Sawyer.... man så jo blodspruten opp av vannet... Så den er ikke mekanisk. Og hvordan kan den styres ? Muligens med elektrisitet eller radiobølger. Noe som har vært nevnt i andre teorier.

Magnetismen tror jeg kommer fra en elektromagnet.Elektromagneter er svært sterke og brukes for å drive energikilder som batterier, aggregater, turbiner o.l.

Tror mer at Locke slo av "Monsteret". For Desmond kan jo ha forsovet seg de gangene vi sett Monsteret vandre rundt på øya... Han sto jo opp midt på natta. Og Locke traff det jo på høylys dag. Muligens det ikke ble deaktivert når Locke traff det fordi Desmond sov da.

meeeeg
10-03-2005, 06:34 AM
Men hvordan forklarer man det merket på haien hvis den ikke var en del av forsvarssystemet på øya da?

Myha
10-03-2005, 07:24 AM
Kanskje haien er merket fordi den er et forsøksdyr, i likhet med isbjørnene... jeg mener.. vi så jo aldri noe merke på isbjørnene, men det betyr jo ikke at det ikke kan ha vært der... bare en liten tanke...

meeeeg
10-04-2005, 11:13 AM
Tja, kanskje du har rett.... Vi fikk jo aldri noe svar på hvordan isbjørnen kom til øya...