Web TheFuselage.com

View Full Version : Het Lost tijdschrift

Therionistica
03-19-2006, 10:23 AM
Even een vraagje... :blush:

Weet iemand een adresje waar je in Nederland het officiele Lost tijdschrift kunt vinden. De American Bookstore in Den Haag en Amsterdam heeft deze jammer genoeg nog niet in hun assortiment. Daar ben ik dus al wezen kijken. Maar misschien zijn er andere boeken en tijdschriften winkels die ze wel verkopen. Weet je er eentje te zitten laat het me dan eventjes weten...

Als iemand die dit leest een abonnement heeft van dit blad zou je me dan kunnen vertellen wat je van het blad vindt, hoe je je het beste kunt abonneren (via Titan in Amerika, Titan Uk of eventueel een andere als die er is) en wat de kosten hiervan zijn.

Als je niet weet waar ik het over heb kijk dan rechtsonder van deze pagina. Daar vindt je onder het plaatje van het officiele Lost Magazine een link voor meer informatie.

:book:

frankness
03-20-2006, 05:40 PM
Ik durf het je niet te vertellen. Misschien is het een idee om via Duitsland of de USA je te abonneren op het tijdschrift - Engeland is ook een mogelijkheid maar de Engelse post is in mijn ogen minder betrouwbaar en bovendien ook niet echt goedkoop.

Als je een creditcard hebt, is het waarschijnlijk geen probleem een abonnement af te sluiten in de USA.

Groet,
F.

Therionistica
04-12-2006, 06:57 AM
Hmm...Ik zit zelf ook aan de USA te denken want als je een abonnement via de UK afsluit zul je in ponden moeten betalen en dat kan aardig duur gaan worden. Ook zat ik zelf nog aan een andere optie te denken...namelijk de American Book Store vragen of ze het blad willen opnemen in hun assortiment. Hierdoor kun je dan zelf bepalen waneer je het blad koopt. Waarschijnlijk zal ik niet de enige hier in Nederland zijn die geintereseerd is in dit maandblad.

Om het misschien een beetje te polsen zou ik graag willen weten wie van jullie het blad graag in de winkel zouden willen zien?

PaulieIsDefinatelyLost
04-16-2006, 02:19 PM
Goede vraag, waar haal je dat blaadje...

Ik hoor het wel

Namaste Paulie

frankness
04-16-2006, 04:40 PM
Ik ken het blad niet, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het blad zou kopen - maar als er 'suppport' nodig is om het tijdschrift in Nederland in de American Bookstore te krijgen, dan help ik graag, indien dit binnen mijn mogelijkheden ligt :)

Therionistica
04-25-2006, 06:14 PM
Hallo allen...

Ik ben net goed en wel terug van de Elf Fantasy Fair van afgelopen weekend in Haarzuilens en meteen weer wat info rijker. Want sinds kort ligt het Lost Magazine in de American Book Store in Den Haag en Amsterdam. Hmmm... waarschijnlijk zagen ze het al aankomen want ik heb ze het niet eens hoeven voor te stellen.

Het eerste exemplaar wat ik nu in handen heb is issue 4 waarin je o.a. een interview kunt vinden met Terry O'Quinn en Jorge Garcia. Verder komt ook Damon Lindelof aan het woord om vragen te beantwoorden van fans en het in mijn ogen meest interessante, de originele storyboards van "Man of Science, Man of Faith". :wink1:

Namla
04-27-2006, 10:17 AM
dat is goed nieuws, maar niet voor mij amsterdam en den haag liggen niet echt om de hoek bij mij, mar kan iemand uit zoeken waar nog een verkoop punt in de provincie grunn?(groningen)

_Wanda_
05-02-2006, 09:38 AM
YES! :D Ik heb me al eens afgevraagd of ze het hadden, mn moeder had het er ook al eens over gehad. Zitten er nog leuke posters in? :p
Ik kom nog wel eens in Amsterdam dus ik koop m denk ik wel :)

Therionistica
05-07-2006, 05:22 PM
Sorry Namla ik weet zo 1 2 3 geen winkeltje in Groningen waarvan ik weet dat ze hem verkopen. Ik weet wel dat Groningen enkele winkels heeft waar ze strips, boeken, film en tv hebbedingetjes verkopen. Het is een lange tijd geleden dat ik er ben geweest, maar ik kan me nog 1 zo'n winkeltje herinneren ergens tussen het kunstmuseum en het grote plein in het centrum. Straatnaam weet ik zo even niet.

The America Book Store heeft maar twee vestigingen in Nederland en jammergenoeg alle twee in de randstad. Hopelijk zal er in de toekomst een vestiging bijkomen die wat dichter bij huis is.

Ene Wanda met de vraag of er nog leuke posters in zitten....eh

......okay....zoek...duik...snuffel....gevind... :renske:

Er zitten er 4 in om precies te zijn. 2 groten en 2 wat kleineren.

Kleinformaat 1: Jin en Sun
Kleinformaat 2: Claire en Charlie
Grootformaat 1: Gehele Cast
Grootformaat 2: Gehele Cast in achtergrond met op de voorgrond de letter 4. (dit omdat het issue 4 is...ik verwacht dus dat er bij issue 8, 15 , 16, 23 en 42 ook wel zo'n soort poster zal zitten...dit in teken van "the numbers")